Consilul National al PSD

Un fragment din discursul d-lui Adrian Nastase:
„Sa le spunem ca:
Ei, cei din PDL, au produs 700000 someri, iar noi vom crea , treptat, pina la 1 mil. de locuri de munca.Am mai facut-o odata. O vom mai face.!
Ei vor sa impoziteze toate pensiile, noi vom proteja si ajuta din nou pensionarii.
Ei i-au abandonat pe copii,pe cei batrini, bolnavi, saraci,cu handicap, noi le garantam ca statul ii va ajuta pe toti cei aflati cu adevarat in dificultate.Am facot-o si o vom mai face!
Ei au trimis in saracie peste 2 mil.de romani, noi le vom reda sansa de a iesi din saracie prin munca cinstita si corect platita. Am mai redus saracia pina in 2004.O vom face din nou.!
Ei au trimis tinerii in somaj sau i-au alungat din tara,noi le vom oferi un loc de munca decent, ,acasa, in Romania,linga familiile lor.Noi am creat oportunitati pentru tineri,o vom face din nou.!
Ei au distrus scoala romaneasca,prin tot felul de asa zise reforme, noi o vom repune pe picioare,respectind profesorii si oferind copiilor acces egal la educatie.!
Ei au inchis spitale si au pus taxa la intrarea celor ramase,noi vom garanta un sistem de sanatate performant,accesibil pentru toti romanii.!”

Un gând despre &8222;Consilul National al PSD&8221;

  1. „i-au alungat din tara” şi Geoană le-a promis 25000$ cash când se întorc.Dacă-mi citeşti blogul o să te convingi că sunt un aprig anti pedelepre şi băşişti dar şi de gogoaşa gogonată -USL- mi s-a cam acrit!Atâtea surle şi trâmbiţe cu USL-ul ăsta şi ce-a ieşit?

Lasă un răspuns

