O constatare

Pina in 2004,am constatat ca-i priveam pe toti liderii politici interni sau externi ,cu o aura in jurul capului asa ca in icoane, care sunt capabili de lucruri extraordinare.Dupa 2004 cind am vazut ce se intimpla aici si in afara, ma uit la ei si ma sperii cit de simpli sunt., dar reteaua de sub ei le da puterea. Cel mai mult m-a impresionat presedintele Iliescu de la care am inteles ca trebuie privit altfel totul.Era prea normal,stia sa puna lucrurile pe fagasul normal.Am invatat cit de cit si greu ,fiind indoctrinata si crezind in altceva.Si acum ma uimeste cit de normal e si de o caldura umana necunoscuta de mine.Am ajuns la concluzia ca e mare, mare realizare sa fii normal.Acum mai m-am copt si odata cu mine sper, cit mai multi.
Parca nu ma mai sperie asa zisii politicieni ce apartin „lichelismului fara limite”.Mi s-a dat jos acel val cu care am venit dinainte de 1989.

Lasă un răspuns

