Moment poetic(preluat de pe Radio China International)

Vesmint verde
Vesmint de un verde stralucit,

Vasmint verde cu fusta galbie.
Imi simt inima amara si pustie,

Tristetea mea cind are sfirsit!
Vesmint de un verde straluit,
Vasmint verde cu poale galbii.
Inima mi-e plina de doruri vii,
Cind mi-oi uita amarul infinit!
Matase de un verde stralucit,
Tesuta de tine cu maiestrie.
Mi-e dor de defuncta-mi sotie,
Sa fiu fara vina m-ai povatuit!
Vesmint fin de in de tine tesut,
M-alina o racoreala ce adie.
Mi-e dor de defuncta-mi sotie,
Sufletul de dor mi-e umplut!

Un gând despre &8222;Moment poetic(preluat de pe Radio China International)&8221;

Lasă un răspuns

