Alegerile prezidentiale din 2004 (II)

ministru >> prim-ministru >> blogger

„Nu îmi propun să analizez, în profunzime, ceea ce s-a întâmplat în turul al II-lea al prezidențialelor din 2004. Cu toate acestea, cred că merită evidențiate unele date care arată, în mod clar, că anumite organizații PSD, după primul tur al prezidențialelor – care a coincis cu alegerile pentru parlamentarii din fiecare județ – practic, ar fi oprit motoarele. În Caraș Severin, în turul al II-lea, am obținut 60.731 voturi, mai puțin, deci, decât în primul tur 62.450. În Constanța, în primul tur, am obținut 135.781 de voturi, iar în turul al II-lea creșterea a fost minimă (140.441), în timp ce Băsescu a crescut de la 155.850 la 220.783. Ciudat, în Gorj, eu am pierdut alegerile (trecând de la 68.228 voturi la 74.925), în timp ce Băsescu a avut o creștere spectaculoasă, de la 46.799 voturi la 84.941 voturi. În Gorj, e adevărat, un rol important, pentru…

Vezi articol original 1.291 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

