A murit Omar Sharif

ministru >> prim-ministru >> blogger

25

A murit Omar Sharif, la varsta de 83 de ani. Era unul din actorii mei preferati. Revad, oricand, cu placere, Lawrence of Arabia sau Doctor Zhivago. De-a lungul anilor, l-am intalnit de mai multe ori. Discutam despre Egipt, despre Liban, despre film. Avea o tristete in priviri pe care n-am putut sa mi-o explic niciodata. Cariera i-a adus glorie dar si singuratate. Am gasit, in arhiva mea, o fotografie ce-mi aduce aminte de sentimentele lui de amicitie dar si de imaginea mea de acum multi ani…. Drum bun!

Vezi articol original

Lasă un răspuns

