Realitate și minciună

ECHILIBRU

Din motive asupra cărora nu vreau să speculez, a revenit în dezbaterea publică o temă veche de opt ani: corectitudinea alegerilor prezidențiale din 2009. Spre surprinderea mea, și în totală neconcordanță cu realitatea, aceea de atunci, la care se adaugă amănunte necunoscute în epocă, Cosmin Gușă, patronul neconsolat al unei televiziuni suferinde, îmi atribuie mie eșecul candidatului PSD, Mircea Geoană. Afirmațiile sale constituie o minciună, pe care nu mă sfiesc s-o consider ordinară.

Faptele îi contrazic minciunile. Indiferent de rezultatul de atunci, Mircea Geoană a câștigat alegerile în țară; votul din străinătate a schimbat rezultatul final. PSD s-a mobilizat exemplar, nu, cum afirmă Cosmin Gușă, nu s-a implicat, la sugestia mea. Da, am avut un diferend cu Mircea Geoană, la începutul lui 2005. Dar eu am o responsabilitate față de partid, în primul rând. Am trecut peste acel moment din 2005, deloc plăcut, și am susținut candidatura sa.

Dacă în…

Vezi articol original 142 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

